Kocham cię na zabój- zapowiedź - patronat medialny



Kocham cię na zabój


Data Premiery: 31 Stycznia

                                                           Autor: Jarr
                                                          Wydawnictwo: Novea res

O książce: 

Dowiedziałam się o niej rzypadkiem, przeczytałam opis i powiedziałam sobie ,, muszą ją mieć '' . 
Kiedy zabrałam się za czytanie, nie mogłam się oderwać od tej opowieści, która ocieka seksem na każdej stronie. Jest to książka zdecydowanie dla osób, które są pełnoletnie. Jest to dość inny erotyk, napisany przez mężczyznę. 


Opis: 

Wyobraź sobie miasto, w którym seks nigdy nie był tematem tabu, a niczym nieskrępowane pożądanie to jedna z głównych zasad, na jakich oparte są tu związki międzyludzkie. Miasto, w którym możesz dać upust wszystkim swoim fantazjom, bez względu na to, jak bardzo są perwersyjne... Oto Miasto Singli....


Komentarze

Popularne posty